Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar
Kolajová, Kamila
Kolajová, K., Návrh vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti pro vybraný minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné pracovní kroky, které povedou k rozvoji minipivovaru Syrovar a díky tomu zlepší své postavení na trhu v pivovarnickém odvětví. Návrhy vyhází se SWOT analýzy. K identifikaci vnějšího prostředí je využita PESTE analýza a Porterova analýza pěti sil. Vnitřní prostředí je popsáno pomocí faktorů technického rozvoje, marketingových a distribučních faktorů, výrobních faktorů, pracovních zdrojů a finanční analýzy.
Marketingová strategie rozvoje podnikání
Štěpánek, Petr ; Kusák, Václav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategii rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.
Budování konkurenceschopnosti firmy
Kárová, Eva ; Juřenčáková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie lyžařské školy MARO. Práce vychází ze strategické analýzy podniku (finanční analýza, analýza obecného a oborového okolí firmy, SLEPT a SWOT analýza), na základě které je navržena vhodná strategie rozvoje. V závěrečné části je provedeno zhodnocení navržené strategie a návrh na její implementaci.
Strategické řízení ve firmě Ekvita spol. s r.o.
Doležal, Ondřej ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Špaček, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení v malých a středních firmách aplikovanou na konkrétní podnik v oboru strojírenské výroby. Hlavní cíl práce byl stanoven následující - na základě strategické interní a externí analýzy navrhnout varianty strategie zaměřené převážně na rozvoj organizace. Z interní a externí analýzy vyplynulo několik silných a slabých stránek společnosti, na které působí z venku řada příležitostí a hrozeb. Všechny tyto oblasti byly analyzovány ve SWOT analýze. Na základě provedené analýzy bylo navrženo několik činností, které byly sestaveny do dvou strategických variant. První varianta je zaměřena především na vývoj nového výrobku a druhá varianta spíše na hledání nových příležitostí na trhu a propagaci firmy. Po zhodnocení jednotlivých variant byla následně k realizaci doporučena druhá strategie.
Návrh strategie rozvoje malé a střední firmy podnikající v odpadovém hospodářství
Fabuš, Pavel ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Simon Hladíková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací strategického plánovacího cyklu na malý podnik zabývající se odpadovým hospodářstvím. Cílem práce bylo provedení externí a interní analýzy podniku. Dále podle získaných výsledků navrhnout varianty pro jeho strategický rozvoj a tyto varianty dále vyhodnotit a vhodné z nich doporučit vedení podniku k implementaci. Výsledky analýzy ukázaly, že podnik disponuje kvalitním know-how a silným týmem pracovníků, což představuje významnou konkurenční výhodu. Z provedených analýz vychází i návrhy dvou variant rozvoje firmy. První navržený směr se soustředí na zlepšení podnikových procesů a podniku jako celku. Druhá varianta se zaměřuje na rozvoj v oblasti poskytovaných služeb. Po zhodnocení z hlediska vhodnosti, přijatelnosti a proveditelnosti se okruh možných návrhů zúžil na strategii zaměřenou na rozvoj celého podniku. První varianta byla následně doporučena ke zvážení vedení podniku.
Strategická analýza podniku
Spudilová, Hana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Hrůzová, Daniela (oponent)
Cíl diplomové práce je zaměřen na strategickou analýzu zemědělského družstva Dušejov. První část práce popisuje teoreticko-metodologické postupy, druhá část se věnuje aplikaci zvolených analýz na vybraný podnik. Syntézou je souhrnná SWOT analýza, určující vhodnou strategii pro podnik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.